وب گودال قتلگاه امام حسین (ع)

مداحی های حاج غلام حسین مردانی

وب گودال قتلگاه امام حسین (ع)

مداحی های حاج غلام حسین مردانی

وب گودال قتلگاه امام حسین (ع)

این وب جهت اعلام برنامه ها و صوت
جلسه دایر گردیده است.

به من رحم کن بی قرارم بیا - حاج غلام حسین مردانی

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ب.ظ

به من رحم کن بی قرارم بیا - حاج غلام حسین مردانی

به من رحم کن بی قرارم بیا

کجا بغضم رو جا بگذارم بیا

 نمیدونم این چندمین جمعه بود

 حساب زمان رو ندارم بیا

هوای جهان سرد و طوفانیه

تو میدونی این قصه طولانیه

 غمش ریشه داره  تو دیوار و در

تومحراب حیدر، محرم صفر

تو پاهای زخمی رو شن های داغ

غریبی اسیری همون اتفاق

چقدر کینه دارند هنوز از غدیر

 بیا انتقام خدا رو بگیر

ببین چی گذشته تو این انتظار

 بیا روی این زخم مرحم بگذار

 چیه کوله بارم تو این زندگی

 بجز حسرت و بغض و شرمندگی

 دارم ادعا میکنم با تو ام

 شاید این فقط حرفه و ادعا

نمیدونم این چندمین جمعه بود

 خدا شاهده درد دارم بیا



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۰

نظرات  (۲)

سلام!!!
بسیار سایت خوبی دارید!!!!
به یارگمنام هم سر بزنید... تشکر از سایت خوبتون!
www.yargomnam.ir
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۶ محمد دژکام
جناب مردانی عزیز سلام 
به حق خانم فاطمه زهرا نفستون گرم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی