وب گودال قتلگاه امام حسین (ع)

مداحی های حاج غلام حسین مردانی

وب گودال قتلگاه امام حسین (ع)

مداحی های حاج غلام حسین مردانی

وب گودال قتلگاه امام حسین (ع)

این وب جهت اعلام برنامه ها و صوت
جلسه دایر گردیده است.

کانال تلگرام هیئت قتلگاه - حاج غلام حسین مردانی

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۱ ب.ظ

ghatlegah69@

نظرات  (۱۱)

۱۲ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۱ سید محمد میری
سلام ببخشید بنده ازکانل حاج حسین آقا مردانی حذف شدم این شماره بنده را دوباره می توانید بیاورید تو گروه 09123107953
سلام من را به کانالتان اضافه کنید
سلام من را به کانالتان اضافه کنید09124865344
09333447079
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۱:۲۲ سجاد قربانی
سلام لطفا این شماره رو عضو کانال کنید 09125459214
سلم لطفا مربه کانل اضافه کنید
سلام اگه میشه بنده رو هم به کانال اضافه کنید، وپیامای زمان هییت رو به من هم بگید ، ممنونم
09126225720
سلام اگه میشه بنده روهم عضوکانالتون کنین ممنون
09111589826
۲۹ تیر ۹۶ ، ۲۰:۳۵ ٠٩١٢٠٣٥٧٩٥٩
میشه به کانالتون دعوت کنین...
میشه من روداخل کانال اد کنید اینم شماره ۰۹۱۰۰۰۶۲۱۱۴


سلام 
لطفا بنده را عضو کانال کنید 
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۰۷:۳۶ ادمین کانال تلگرام حاج غلام حسین مردانی
سلام آیدی کانال تلگرام حاج غلام حسین مردانی 
@hajgholamhosseinmardani

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی